feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Badar i texter

Kategori: Felicia

Så fort jag mår minsta lilla dåligt så ska jag alltid ha musik. Musik musik musik. Jag knarkar musik.
Jag har skrivit egen musik sen den dagen jag lärde mig skriva, vilket har fått mig få utlopp för mina känslor. Jag badar i texter, dystra, glada , sjuka texter. Jag har funderingar på att sätta in allt i en pärm och skicka i väg det till ett skivbolag.
Sjunga. Det är också något jag alltid gör, och om jag får säga det själv så är jag dum i huvudet som inte satsade mer på musiken. Men i framtiden så kanske jag känner mig mer bekväm med att fläka ut mig och min röst till en massa människor. Jag vill skapa, jag vill beröra. Men det gäller för mig att jag verkligen vill något, annars kan jag inte göra det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: