feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

2011 vs 2013

Kategori: Allmänt



alltså. jag vill egentligen inte dela med mig av dessa bilderna men jag gör det åndå.
detta är min viktresa.
folk frågar alltid hur jag inte märkte att jag blev större.. klart att jag märkte det. men har ni någongång levt ett liv som ni inte trivdes med?
jag gick ifrån att vara en ung smal vegetarian musiker till att bli nån slags lattemorsa som bara tänkte på mitt hem och mitt barn. någonstans på vägen så tappade jag bort mig själv. men som tur är. efter att jag såg denna bilden som jag lagt ut idag, så vaknade jag upp och kämpade för att hitta mig själv igen. stolt är jag. men skäms såpass mycket att jag inte ens vill visa mitt ansikte på dendär bilden.
nu vet ni! att man kan göra allt som man själv inte trodde var möjligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: