feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

att komma i ordning

Kategori: Allmänt

jag har inte skrivit mycket om det nya huset. det tar verkligen tid att komma i ordning och känna sig hemmastadd i ett stort hus när man har bott i lägenhet de senaste 5 åren. men nu börjar det bli bättre. jag och mick har börjat kompromissa om färger och stil, jag älskar hippie och knäppa loppis saker som ingen annan vill ha, medans han är lite mer stilren i smaken. men vi kompromissar och blandar våra olika stiler, och det börjar verkligen ta sig.
just nu sitter jag på min "nya" matta ifrån förrådet. en stor asball matta som de som bodde här innan inte ville ha, så nu är den min! och den hamnade i extra rummet där jag ska ha mina massagekunder.
jag lägger upp bilder på huset lite senare.
puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: