feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

pauspaus

Kategori: Allmänt

jag orkar inte skriva en massa blogginlägg om vad jag har gjort/barnen har gjort och jämföra hem med andra. jag skriver för att få utlopp för mina känslor, vilket är svårt när man har en blogg. skriver du, så blottar du dig själv.
men jag mår väl helt okej för er som undrar, jag har numera 3 (!!!!!) jobb och röven fylld med måsten. antar att det blir så när man har en familj. lite trist dock hur mycket man tappar sig själv på att alltid ha barn eller jobb. när fan ska jag få tid att andas ifrån alla prestationer?
jag kollade en film häromdan som heter "into the wild" och jag kan verkligen förstå huvudpersonen i filmen. han ville inte leva i samhället så som det är idag, så han drog ut i skogen och levde som han själv ville. ibland önskar jag att jag bara kunde göra detsamma, kanske för ett tag. jag och min gitarr.
men sen vet jag att jag knappt klarar en vecka utan mitt lilla barn. så det får jag lägga på hyllan.
nä. nu ska jag leka kurragömma med ungarna, sen blir det laga go mat o vila.
puss o allt detdär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: