feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

dör.

Kategori: Allmänt

uppe med tuppen idag, steessar iväg med barn & man till bussen, lyckas missa bussen.
vidare till dagis efter att ha stått i extremkyla. går ganska bra att lämna skrutt idag. hon säger hejdå och jag är lättad. går ut ifrån dagiset & vinkar och ropar hejdå till julls, då brister det och ungen ylar och tjuter och jag får världens sämsta samvete.
ska hoppa på bussen till stan med mannen, glömt busskortet i vagnen på dagis. mick tyckte att jag minsann borde få straffgå till stan med min träningsvärk. men gullig som han är så betalade han.
vidare till gymmet, där jag glömde mitt gymkort igår. tjejen som jobbar i kassan var inte där. och hon hade kortet, så ja.. jag smet in.
väl på gymmet så köttade jag sönder mina muskler för nu skulle mick faaan inte gnälla om att jag bara asgarvar när jag ska lyfta tungt. ;)
efter gymmet så var det vidare till kinabuffen och mick försökte gömma isen i servetten.
sen hämtade jag julie och vi åkte hem, när vi väl var hemma så MÅLADE ungen med illrött läppstift på mitt hudvårdsdiplom.
nu pallar jag inte med denna dagen mer och inväntar mannen och sen är det dags för bad & massage , gött!










Kommentarer


Kommentera inlägget här: