feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

att aldrig duga.

Kategori: Allmänt

ibland blir jag så trött på mig själv. jag kan ibland känna mig så otillräcklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. jag är livrädd för att inte duga, att inte vara bra nog. speciellt mamma samvetet kickar in. gör jag tillräckligt med barnen? ja, innerst inne så vet jag att jag gör mer än de flesta med barnen. jag ser alltid till att barnen har det bra och att dem är glada, men ändå så kickar detta jobbiga samvetet igång inom mig.
samtidigt som jag blir as förbannad. förbannad på mig själv, jag gör ju inget annat än att ta hand om barn och jobba, men ändå så ska jag alltid hitta något litet fel. jag vill inte vara perfekt, men jag vill inte heller ha en massa brister. kan man säga så?
nä, nu ska jag invänta mannen och sen blir det mat & film.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: