feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

stress & apatisk

Kategori: Allmänt

go kväll på er!
haft en fartfylld dag, inte lika mycket otur som igår men dock stressigare. jag är nog världens sämsta människa att göra saker under stress, så fort det kommer något viktigt så blir jag helt apatisk och sätter mig någonstans och bara glor istället. jag tror det handlar om att stress för mig ökar min ångest något enormt och jag blir ju heelt handlingsförlamad.
men idag har jag hunnit med mycket, både gymmet , kaffe med julia, lämnat skrutten till sin pappa & handlat med Julia & hennes mamma!
nu ska jag snart stressa iväg till bion med mannen, äntligen! efter snart ett år så har vi fortfarande inte gått på bio, men idag blir det av! efter typ 20 småbråk om var vi ska mötas och hur vi ska lägga upp allt, haha! puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: