feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Den stora tystnaden

Kategori: funderingar

Har ni varit med om "den stora tystnaden " När barnen gör något som de inte får?
Jag satt inne på familjeliv och läste om vad andras ungar gör, och jag bara undrar..
ÄR DET BARA MIN UNGE SOM GÖR RIKTIGT SJUKA GREJER?
Hon har snott kakor och grejer och smugit in och käkat på i garderoben, hon har målat på väggar med färg som inte går att tvätta bort, hon har lagt sig hos marsvinen ( det var faktiskt en unge som gjorde det på fl )
Hon har strött kattsand och kattbajs över hela toaletten, tom i min sminkväska...
Med mera med mera med mera.

Nu ligger barnen i soffan efter en massa spring i tvättstugan och en massa glass.
Snart är det sagoläsning och natten, och jag & min älskling ska äta gott och spela walking dead spelet . :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: