feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

När man inte fått sova

Kategori: funderingar

Jahaja, här sitter jag och mår skit. Knappt några timmars sömn inatt och jag ser suddigt .
Mick drog iväg för att lämna minstingen på dagis. Och tog med sig de andra barnen , och jag tvättar, dricker kaffe och som sagt, mår skit.
Sömnbrist är det värsta jag vet, det får folk att dra för tidiga slutsatser, man blir as tjurig och hela världen suger getpung.
Varför skriver jag detta? Jo. För att vara förälder är inte alltid Askul och mysigt. Det är vakna nätter, bråk och skrik. Tur att det underbara med att ha barn gör så man orkar.
Jag förstår inte hur folk med 10 barn och mer orkar?

Nog med gnäll ifrån mig.
I morgon åker jag och mannen iväg på en behövlig minisemester utan barn. Och det är nog precis vad vi båda två behöver just nu. Bara få måna om varandra och ha roligt ihop.
Jag längtar!
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: