feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Nytt hus, massa tankar.

Kategori: funderingar

Idag har vi varit med barnen och tittat på huset! Julie och lowe kom överens om viket rum som tillhör vem, och vad de ska ha för färg på tapeterna. Lowe bestämde att ett grönt piratrum, det ska han minsann ha! Och Julie kör som vanligt på stjärnor och rosa.
Och eftersom lowe är helt insnöad på pirater så satte jag i gång och byggde ett kojskepp till barnen. Sen bandana på pannorna och röj med leksaker som fick agera vapen.
Fast ändå så känner jag mig inte glad som jag brukar, knappt någon sömn, och jag vill bara lägga mig i ett varmt bad med en bok. Inte springa runt och agera husmor. Men det är bara att bita ihop.
Nu unnar jag mig själv en kopp kaffe och sen är det storstädning på gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: