feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Tilit

Kategori: Felicia

Tillit. Jag vet knappt själv vad det innebär, jag vet bara vad det oftast innebär för mig. Jag har extremt svårt att lita på andra människor i min närhet. Har man blivit pissad på tillräckligt många gånger så antar jag att det automatiskt blir att man misstänker alla för att dem ska såra och stampa på mig.
Jag har problem med ögonkontakt. Litar jag inte på en människa så kan jag absolut inte kolla den människan i ögonen. Sjukt, ja. Jag vet.
Men det är mycket ni kära läsare och andra i min närhet inte vet om mig, dåliga grejer som har format mig till att tänka att "alla är idioter tills de har motbevisat det"
När jag gick i åttan så fick jag kontakt med mannen som räddat livet på mig så många gånger genom att bara ha lyssnat och funnits där när jag har behövt spy ut vad jag har varit med om. T är en utav dem människorna i mitt liv som har gjort att jag faktiskt kan lita på väldigt få personer. Och han fick mig att tänka annorlunda med alla dessa skit grejerna som jag höll på med.
Alla barn borde få tillgång till en människa som T. Jag kommer alltid vara sjukt tacksam för allt som familjeenheten och T har gjort för mig. Jag hade inte varit här idag om det inte vore för honom .
Här är en bild på felicia , 14 bast och vänsterextremist (som jag fortfarande är men jag går inte på demonstrationer längre)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: