feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

farligt .

Kategori: Felicia

spisen höll på att ta fyr här hemma. Det började ryka utav bara helvete bakom den. och jag panikslagen tänkte att " nu sprängs den! och vi som precis köpt nytt köksbord.."
men det löste sig! jag ringde till hyresvärden som skickade först hit två personer som konstanterade att "detta kan inte vi fixa, det får en elektriker göra"
jahopp?
så det var bara att ringa hyresvärden igen.
men nu är den lagad och funkar utmärkt!
Även fått hem vår nya säng idag! Bild kommer senare. :)
Nu ska jag kolla på ett program på youtube som jag fastnat för " extraordinary people" heter det och det rekomenderas starkt!
här kommer en bild på mig och min älskade man, fy vad jag avgudar den mannen! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: