feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Kärlek

Kategori: Kärlek

Gud va skönt det är att min älskling är hemma igen. Har sovit ganska bra inatt tillochmed! :)
Nu har han åkt till jobbet , och Julie ska snart med sin morbror till sin mormor, och jag ska passa på att storhandla och träffa min bästis förhoppningsvis !
I morgon har vi bestämt att ha kvällen bara för oss, så vi ska gå på bio och bara umgås för oss själva. Det är ju inte det lättaste att få egentid när vi alltid har barn hemma, Julie har jag haft fulltid de senaste månaderna och pojkarna är här varannan vecka.
Inte för att jag klagar på det, jag älskar barnen och jag älskar att ha dem här, men tid tillsammans i ett förhållande är viktigt om man vill få det att funka. Som igår kväll tillexempel, jag och Mick satt och pratade och skrattade i flera timmar innan vi gick och la oss. Han och jag kan verkligen prata och diskutera allt. Han vet alla mina mörkaste sidor, och jag vet hans. Vilket gör att vi kan kommunicera på en nivå som jag tror de flesta par har väldigt svårt för. Jag är extremt lyckligt lottad!
Och i morgon skriver vi antagligen kontrakt på VÅRT hus :) :) lycka!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: