feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

mysig dag!

Kategori: Kärlek

vilken härlig dag det har varit idag (förrutom handlingen i 300 graders hetta )
vi hängde ute på gården på förmiddagen och tog fina bilder på barnen. Nu har Julie åkt till sin farmor och kommer hem i morgon igen och jag har lowe här hemma!
just nu ligger jag i sängen med neddragna persienner och försöker svalka mig i denna hettan. lägenheten är ungefär som en bastu när solen ligger på, och vi glömmer ju självklart att köpa fläkt varenda gång vi är inne i stan..
snart är det dags för mig och Lowe att göra grekiska hamburgare och vitlökskroketter , sen hoppas jag på att få hem min man tidigt idag <3
 
 
 någon ville upp ;)
puss min älskling! <3
njuter <3
halluuuuuuuuuuuuu?

min snygging!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: