feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Saker ni inte visste om mig

Kategori: Felicia

1. Jag är höjdrädd. Som fan faktiskt. Ändå ska jag ge mig på de Största och högsta jag kan hitta på Liseberg tex ;)
2. Jag sov endast 3 timmar per natt i flera år innan. Helt sjukt. Nu sover jag Som en stock bredvid min fästman
3. Jag är extremt musikberoende. Jag måste lyssna på musik varje dag. Jag väljer även musik efter mitt humör.
4. Jag har dvärgskräck. Något jag skäms över men det kan inte hjälpas.
5. Jag klarar inte kritik utan att bli antingen skitledsen eller as förbannad och ska riva upp hela världen, Och tycka att alla är idioter.
6. Jag drömmer alltid helskumma drömmar, i går drömde jag tex att Mick var en elak vampyr.
7. Jag är smink beroende, kaffe beroende, bekräftelsebehovet ifrån helvetet har jag med.
8. Jag har väldigt få vänner, men dock då är de helt underbara de jag har kvar. När jag blev gravid så rensade jag bort nästan alla.
9. Jag tror på andar, på att något annat händer efter döden och inte bara tomt mörker.
10. Jag är världsbäst på att snoka, vill jag hitta något, så gör jag det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: