feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Hejhej, hemskt mycket hej!

Kategori: Kärlek

Efter ett Bra tag så tar jag tag i bloggandet igen. Mest för att jag saknar Att skriva av mig.
Vad exakt jag ska blogga om har jag inte kommit fram till ännu, jag beskriv det som "välkommen till kaoset igen" dock så är det ett helt makalöst underbart kaos och jag är i en lyckobubbla för tillfället.
Vi kan köra en presentation för dem som är nya läsare.
En ganska galen, stressad, glad, envis tjej som har stora förhoppningar om livet, älskar böcker, musik (skriva egen musik är bäst) bli kliad på ryggen och bara få leva mitt liv precis som jag vill leva det. Mamma till Julie , född 2010. Henne fick jag som naiv sjuttonåring men det har gått alldeles utmärkt för oss ändå.
Jag lever med mitt livs kärlek Mick, som jag dessutom är förlovad med! Med honom kom det två bonus barn som jag avgudar.
Precis färdig med skolan, diplomerad massör och undersköterska är numera min titel.
Bor i en trea i Halmstad med vår härliga lilla (stora varannan vecka) familj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: