feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

I väntan på maten

Kategori: Felicia

Haha, det låter nog som jag inte gör annat än att laga mat. Fast nu är mina bonusungar här i några dagar och det är deras mat som jag fixar just nu ;)
Jag är riktigt nere idag. Sjukvården i Halmstad är ju inte det bästa kan jag ju säga. Hittade en knöl i bröstet för 2 veckor sen och jag har ringt och ringt och ringt och blivit runt skuffad på telefonen som en idiot.
Idag fick jag tag på bröstmott och där kunde de inte heller hjälpa mig, för jag har inte fyllt 25, och det verkar ju som de menar att man inte kan ha cancer förrens man är 25 bast. Och jag grät och försökte förklara att jag har cancer i släkten, och att jag har redan vänt mig till både vårdcentral och Mammografin men ändå så säger kossan att jag ska söka igen till vårdcentralen. Idioter!
Dessutom så la hon upp det såhär
"Men felicia, du förstår väl att det inte finns några tider, det är ju sommar!!"
Och jag när jag blir arg blir väl inte jätte trevlig och svarar tillbaka
"Ja, men det är väl förfan inte så att cancer tar semester över sommaren?! Jag vill ju ha hjälp!!!!"

Nä, nu ska jag lugna mig med kaffe och se till att barnen får mat . Puss och hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: