feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Spegelkomplex

Kategori: Felicia

Jag har varit överviktig. Sjukt nog.
Jag var vegetarian innan jag blev gravid med Julie & smal som en sticka. Sen när jag blev gravid så började jag äta kött igen, vilket bidrog till att jag blev kolossal. Jag gick upp från 45 till 70. Fattar ni hur många kilon det är?
Inte nog med det så när jag hade fått Julie så fick jag pspruta som bidrog till ännu fler kilon. Så 80 kilo vägde jag som mest.
I januari 2012 bestämde jag mig att nu jävlar ska det bort , och jag tränade som en galning och levde på naturdiet drinkar och ägg i månader,
Jag nådde -10 kilo i maj månad, och nu över ett år senare väger jag 52 kilo.
Det är helt sjukt hur mycket jag har gått ner. Dock måste jag bli av med mina komplex och tänka att jag är så smal som jag faktiskt är nu.
Men jag är stolt! Att jag faktiskt klarade det och inte gav upp. Jag tränar fortfarande både hemma och på gym, allt för att jag ska må bra i mig själv!
Grym är jag!
Pöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: