feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Tacos & saknad

Kategori: Kärlek

God kväll på er!
Just nu håller jag på att fixa med maten till mig & Mick. Tacos står på menyn ikväll!
Idag har jag hunnit med en massa grejer. Både handlat, fikat med pappsen , fikat ännu mer med Julia, städat, färgat hår, konkat på vårt gamla köksbord till vrummet så det är numera ett matsalsbord. Burit in det nya bordet med stolarna som vägde 20 ton & nu lagar jag mat. Herregud va man hinner med när man har tråkigt. Saknar ihjäl mig efter min unge! Fattar inte hur jag ska orka hela veckan utan henne.
Men hon har det roligt hos sin farmor. När jag som den tjatiga och övernojiga mamman som jag är försökte ringa och prata lite med henne så resulterade det att hon klickade(!!) mig 3 gånger. Jäkla unge <3 haha!
Nä, nu ska jag slänga på lite musik . Puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: