feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Fartfylld dag

Kategori: Allmänt

God kväll på er!
Haft världens längsta dag idag känns det som. Mick åkte tidigt till jobbet , vilket var skit trist eftersom vi knappt hann vakna innan han var tvungen att åka. Igår blev han befordrad till säljchef och då börjar han lite tidigare ibland.
Men jag och Julie gjorde oss iaf i ordning och cyklade bort till dagis. Kan ju tillägga att jag fick släpa hennes cykel halva biten till dagis eftersom någon inte ville cykla mer. -.-
Men väl på dagis så lekte Julie ute med de andra barnen och jag snackade med pedagogerna!
Efter det så gick vi hem och moster Fanny kom hit och åt med oss! Helmysigt! Sen har det badats (och jag fick flera liter vatten över mig) och kollats film och bara haft det mysigt.
Nu kommer snart mannen i mitt liv hem och myskväll står på schemat!
Ha en fin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: