feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Det löser sig.

Kategori: Allmänt

3 års utbrotten ifrån helvetet har vi haft här hemma idag.
Ett tag så funderade jag på att gå upp för sjukhusbacken och in på Psyk. Julie har flippat för minsta lilla och hon försöker hitta hur hon kan köra över sin stackars mamma på alla möjliga vis.
Först var det att hon ville stanna längre på lekplatsen, jag som var svintrött efter stan & glass och massa bus sa "okej vi stannar en liten stund till."
Och när vi väl skulle gå så började hon skrika och bråka om att jag minsann var en dum mamma .
Efter detdär utbrottet var det vidare till netto, och där skulle hon jävlas genom att sticka ifrån hela tiden, och drog även med sig lowe . Så där sprang jag efter två helvilda treåringar..
Sen flippade hon för hon fick sitta i vagnen när vi skulle hem. Och nu när vi är hemma så är hon extremt upprörd för hon inte får chips. -.-

Jaja, vi hade det mysigt innan alla dessa utbrotten! Köpt lite nya tröjor till mig, en tröja till lowe, byxor och tröja till Julie på rean & Mick köpte två snygga skjortor! Bilder kommer sen!
Nu har jag tagit en paus ifrån att vara mamma i en kvart och dricker kaffe och lyssnar på timbuktu.
Det löser sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: