feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Tacopaj & kaos

Kategori: Allmänt

Shit. Helt slut idag. Var först inne i stan med mina två älsklingar, letade jacka till Mick , men inte en enda fin jacka kunde vi hitta.
Sen vidare hem, och efter det affären med skrikit barn på snart tre höstar. Börjar så fort vi kommer innanför dörrarna på Willys "mamma ja vill ha glass!!"
Jag (pedagogisk) "du har en glass i frysen hemma,du kan få den efter maten."
Hon : "Du LJUGER mamma! Det finns ingen glass hemma, du är dum!!"
Ungjävel! Tänkte jag och mitt pedagogiska humör flög iväg.
Nu har hon ätit sin glass iaf, efter ett förlåt och en stor gosig kram så är vi vänner igen.
Jag har försökt mig på tacopaj idag! Helgott!
Nu ska jag kläppa en kopp kaffe från min älskade kaffebryggare, en av alla underbara presenter jag fick på min födelsedag. Även fallskärmshoppning fick jag med ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: