feliciaekegrens.blogg.se

välkommen in i kaoset!

Alone time med mannen

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag och min man på bio! Det behövs kan jag ju säga! Man saknar ihjäl sig efter varandra när han jobbar från 13-21 och ibland är han inte hemma förrens elva på kvällen. Och det är ju inte ofta det händer att vi är barnlediga så vi får väl passa på! I morgon blir det att sätta oss på någon uteservering med fina vänner och bara ha skitkul!
Innan Mick slutar jobba ska jag hinna med att lämna lowe, iväg till vårdcentralen för att kolla upp knölen, Sen försöka hinna till stan och lämna in min gitarr eftersom jag knappt spelar på den längre, har varken ork eller tid att spela. Kanske hinns det med en kaffe med min bästis också? ;)

Nä, nu ska jag ner till tvätten! Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: